Thursday, January 6, 2011

hujan!!!

salam sume....happy new year!!hahah...sori terlambat wish...x sempat update blog utk wish happy new year!!sori ek kawan2 sume...ok la,,aku nak tnye...kat tempat korang hujan tak???hmm..kat umah aku ujan tersangat la lebatnye...susah bebenor nak kuar g jenjalan bagi org yang kuat berjalan cam aku ni..hehe..
( T___T )...ok hari ni aku nak cite pasal benda penting di musim hujan mcm ni....yela...benda2 yang korang sangat2 perlu mase ujan ujan....

ok..yang pertama.....




hehehhe...of coz la payung kan???korang rase ade x payung yang macam ni??super duper cute kan??....

ha...tu die benda yang paling penting mase musim ujan ni kan??x kire hujan renyai-renyai ke...hujan lebat ke...ataupon time panas terik korang mesti cari payung kan??kan??....ok..lepas dah ade payung...mesti nk kena pakai baju hujan kan??hhehe...




 hahahhaha....comey je rain coat ni kan??

and lastly boots....untuk melindungi kaki kite dari hujan....nanti rosak plak kasut korang yang mahal2 2 dan juge dari serangan pacat atau lintah  yang cute miut tue..hahhaha....ni sume aksesori yang kite perlu sangat2 di musim hujan ni.....( *______* )



lovely boots...hehe

ok la...aku rase stakat ni je dulu entry aku yang ntah pape ni....harap korang enjoy ngan entry aku nih....moge2 korang dapat la ilham untuk bergaya ngan fesyen musim ujan aku ni...hahahha...

tata...adios...


p/s: - mase aku tgh tulis entry ni...kampung aku dah banjir...sedih3...
      - hahaha...aku sebenranye xtau nak tulis ape....so,,aku mengarut saje la.....















2 comments:

aqish basir said...

dear,apy new year ye


kat mesia ade ke jual baju hujan cm tu ek/ hehe

fiefy Nor said...

hehhe...thanks 4 comment...agak2 u ade x????comey je kan?????