Sunday, January 16, 2011

HOSPITAL BESUT,,HERE I COME..

hari ni aku terlebih rajin...update 2 post sekaligus...hehehe...takpe...ade kemajuan...tepuk tangan untuk diri sendiri...( haha..kesian )...aku sebenarnye nak cerita tentang posting praktikal untuk semester last aku ni..
( iye...aku final year student...tapi tak reti2 lagi  nak sedar diri...exam dah dekat..tapi masih online tenet and merapu-rapu tak tentu pasal dalam belog aku nih...huhu )

ok...untuk semester terakhir ni aku akan posting untuk praktikal kat hospital selama lebih kurang 8 minggu ataupon 2 bulan...mesti korang tertanye2 nape aku cakap aku posting untuk praktikal kat hospital kan??yela..aku kan student nurse..mesti la kena praktikal kat hospital..tak kan nak praktikal kat dalam hutan plak..hahha...

sepanjang 8 minggu aku kuar untuk praktikal ni..aku nak inform korang la kan...kebarangkalian untuk aku update belog sangat la kurang..so,,nanti tak la korang tertanye2 kemane peginyenye budak fiefy nih...hahaha...bajet orang bace belog aku jek...hhahaha...takpe3..sampai hati korang...( T___T )

sebenarnye...aku sangat2 la suke setiap kali nak kuar posting...sebabnye kat practical site kami sebagai student nurse ni akan apply teori yang dah blajar lam kelas untuk bagi rawatan pada pesakit yang real...ye memang orang betol...bukan patung ye..=D

sumpah best time posting..tak bosan macam dalam kelas mase blajar teori...haha..pecah rahsia..macam2 kite boleh tengok ragam orang kat hospital nuh...kadang2 aku tertanye jugak kat diri aku aku sendiri...adekah aku ni sesuai jadi nurse??korang rase camne??hehehe..........



ini aku...korang rase sesuai tak jadik misi??hehe




future nurses wanna-be...kah3..


sekian dari aku,,,babai...

2 comments: