Tuesday, January 25, 2011

surat untuk kamoo...

dear kamoo,,

         Tak tau nak cakap ape..takde idea nak menulis....aku cume harap " kamoo" hepi selalu....aku tau aku bukan insan sempurna yang boleh buat semua orang hepi...aku cube buat yang terbaik untuk puaskan hati semua pihak,...tapi ape kan daya....aku hanya aku....

          kalau kamoo gembira...aku jugak gembira...kalau kamoo sedih...aku pom terase....mungkin silap datang dari aku..aku mintak maaf..kita dah tak macam dulu....sekarang kite macam orang asing....sekarang kita dah tak semesra dulu...kenape ye???

          tapi xpe la...sebagai seorang sahabat...aku sayang kamoo macam aku sayang diri aku sendiri...mungkin ade hikmah di atas semua yang terjadi....aku redha..semoga kamoo bahagia selalu..itu saja pintaku..


  sekian...wasalam..

3 comments:

Seimura said...

nape bunyi cm sedih je ni? chill ok? smile.. :)

fiefy Nor said...

hmmm...biase la...kita manusia ni tak lari dari problem...anyway..tens dear...=D

nelly said...

nelly tak maja kot .hehe