Monday, December 27, 2010

cuti2 hari sabtu.

helloooo.......salam sume...dah masuk 2 hari aku x update...bukan ape...takde mase nk mengadap laptop n berbelog sambil merapu-rapu tak tentu pasal kat sini...hahahhahahha....gelak sume...macam la klakar kan??kan??kan??...ok la...nak tanye...korang sume sihat ke????klau tak brape nak sihat.....cepat2 la gi klinik....huhuhuhu

hari ni aku nak cerita pasal aktiviti aku sepanjang cuti 2 hari ni...huhuhu...actually aku punye life takde la best sangat..cume sekadar nak berkongsi cerita...hehhehe...citenye bermula pada hari sabtu semalam...kalo orang tganu cakap sabtu 'mareng'...huhuhu....klo korang x paham...wat donno je ek....hhahhahha.(T__T)..

aku dan budak Din pegi ronda2 kat bandar tganu n kami ronda2 sampai la ke TTI...haaaa...korang sume pernah dengar x tentang TTI????ala Taman tamadun islam 2???pernah??tak pernah????hah..lantak korang la...ngeee....(^_^)

haaa...ni la masjid kristal 2.....cantik x????

 kat TTI mase tu ramai la jugak pengunjung..pelancong...n sume la...kire bz gak la walaupon dah petang....kat TTi ni macam2 ade tau....maksud aku replika masjid2 kat sluruh dunia tu la...ape lagi...selaen dari replika masjid ni...kat sane jugak pemes ngan River Cruise tau,,,,korang sume jangan xtau..river cruise ni perkhidmatan yang bawak pengunjung naek boat menyusuri sungai tganu...hhehehehe.....aku n budak Din pom join la sekali....harga dia memang berpatutan..10 hengget  sahaja..memang puas hati...hehe..walaupon aku mmg ank jati teganu...sumpah...aku cakap,,boleh bilang ngn jari je brape kali aku datang sni..hahhahahaha...(ape da budak fie ..wat malu je)..bukan ape...mase je yang x mengizinkan aku datang.,...ahhahahha...Salahkan mase plak...gilak betoi la...ok la...aku dah snap pix yang x seberapa nih sepanjang menyusuri sungai taganu ni......korang layankan aje la...=D


korang nampak tak kat belakang tu??hah...benda alah tu la yang aku cakap river cruise 2...meh....jom ikot aku menjelajah sungai teganu...hehe..(^_^)



 Pulau Duyong~~kat sni la mat salleh maen monsoon cup 2..acara wajib tiap2 taun,...

 pic yang aku snap mase boat tgah laju...sempat la snap pic gelOra air laut...ceewahh..





suke sangat pic ni...cantik...



 haaa...korang jangan salah paham..ni bukan ladang kelapa..ni sebenarnye pulau....pulau ni ade name dia yang official tau...tapi aku dah lupe..maklumla x ambik port mase pemandu pelancong bagitau...hehe  :)



aku n budak din...


k la..aku rase cukop la entri aku yang merapu2 untuk hari ni..harap korang enjoy la...aku nak pegi sambung study...sebenarnye esk ade test..huhuhuhu...korang doa2kan aku ye...bubye sume....=D

0 comments: