Wednesday, February 23, 2011

Aku suke pink...



hmm...aku tak tau kenape sekarang nih aku sangat tertarik pada warna-warna ceria n lembut macam pink...yess..sekarang mata aku sangat tertarik pada warna gurlish tuh...mungkin hormon estrogen tengah melimpah ruah nih..hahaha....

kalau dulu...aku tak suke warna pink..kenape??bagi aku sape yang suke warna pink tu lembik...manja and so on la....now terbalik pulak...bak kata kawan aku...

" fie ko dah jatuh cinta ngan kaler pink"...dulu kemain lagi...tak suke...."

huhu..teruk gak aku kena gelak..hmm..sabor jela....kalau nak di ikutkan...sekarang aku kalau nak beli ape-ape mesti pilih yang berwarna pink...cepat je tangan aku ambik yang kaler pink..(.*__* )


aku nak towel nih....comeynye kaler pink...


ni pon aku nak....sweetssnye....



aku saje besarkan gambar2 ni...biar korang berdarah mata tengok kasut pink nih...hhehee...




ni bukan aku punye slipar jepon...tapi kau suke slipar jepon kaler nih...ngeh3...


4 comments:

nelly said...

Nelly suka tengok je . tapi tak fanatik ..

fiefy Nor said...

hmmm...tens nelly 4 reading my entry..=D

PeNgEmiS dUniA said...

fiefy , cye x dulu fad suke wane pink gak jp ? time ade satu thun raya tu . haha . pastu skang ilg dh jiwa jambu dh . tuka angin blk . haha

fiefy Nor said...

fad~~ye ke???tak salah kan laki minat pink....hhehe...sekarang suke warna ape plak????=D