Monday, April 25, 2011

cuti yang panjang...=0

salam sume....kembali lagi aku dalam dunia blogger nih....sebenarnye dah lame sangat aku tak hupdate belog kesayangan aku nih....kalo tak silap aku dah masuk 2 bulan lebih aku tak update belog....maap banyak2 ye....

antara sebab2 aku tak update belog selama berbulan2 nih aku nak cakap kat korang...

1.masalah kesihatan 
ok,,,antara sebab-sebab yang tak mengizinkan aku berblogging dalam alam maya nih...ceh ayat tak boleh blah kan??ngeee...hehehe...acah je....masalah kemalasan yang  sebenarnye..hahaha..korang kena tipu...

2. binatang kesayangan aku dah mati....
sebenarnya....aku sedih sangat sebab tak dapat update belog n jalan2 kat blog korang....sori ek sume....ni sume broadband@pet aku yang buat hal....hahaha...sebenarnya bukan masalah broadband....masalah aku yang pergi cut line broadband aku tanpa pikir panjang....n then....menyesal sebab tak dapat online n update belog....hmm...
:(

3. Praktikal..
hmm...yang ni aku rase sebab yang korang dah tau kan...sebab aku dah post dalam entry yang lepas...* kalo korang terjalan2 kat belog aku la *.... aku kena pegi praktikal site yang terakhir sepanjang aku bergelar student nurse nih...hmm...shedih..*-* ...lepas ni dah tak boleh maen2 lam wad macam time jadik student....huhu...keje kena serius...berkhidmad untuk negara...

ok...sebagai tanda mintak maap nih...korang layan la picas aku yang tak brape nak lawa nih....hehhehe...jangan mare.....adios....babaiii.....mmuuacxxx...


* ini dak fiefy n Farah.*


**kami lagi...hehhehe..jangan mare!!**

p/s....hari ni bestday mak aku....hepi birthday mak....i love u....mmmuuauauaxxxx

0 comments: